گیره کارت شناسایی

گیره کارت شناسایی

گیره کارت شناسایی

کاور کارت شناسایی برای معرفی و شناسایی افراد در ادارات، سازمان ها، نهاد های دولتی، مراکز آموزشی، نمایشگاه ها، همایش های بزرگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. کاور کارت شناسایی به منظور محافظت از کارت شناسایی از آب، نور خورشید، خدشه دار شدن و شکستن عرضه می شود.

پس از نهادن کارت شناسایی در این کاور لازم است آن را به یک بند گردنی متصل نمایید. گیره کارت شناسایی به شما کمک می کند کاور را به بند وصل کنید که این کار باعث استفاده بهتر از کارت و مانع از گم شدن آن می شود.

گیره کارت شناسایی در انواع رنگ ها و سایز ها در مجموعه ما قابل عرضه می باشد. گیره کارت شناسایی کلیپسی بوده لذا بصورت کامل به کارت مورد نظر وصل می گردد. گیره کارت شناساییارائه شده توسط ما بسیار محکم و کاربردی بوده و به هیچ عنوان از کارت شما جدا نمی شود. این گیره در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی قابل سفارش است که بر اساس سلیقه شما قابل انتخاب می باشد.

گیره کارت شناسایی می تواند بدون حرکت به کارت شما بچسبد. قیمت گیره کارت شناسایی در مجموعه ما بسیار به صرفه است و شما هر تعداد و رنگی که لازم دارید را می توانید سفارش دهید. بسته به اندازه کارتتان، سایز گیره کارت شناسایی متغیر است. شما می توانید هر سایزی که لازم دارید را سفارش دهید.

سفارش گیره کارت شناسایی

بعد از سفارش اگر گیره شما دچار مشکلات جانبی بود، توسط همکاران ما پیگیری و تعویض می شود. لذا شما با اعتماد به ما کالایی با اصالت را با خیال راحت خریداری می کنید. علاوه بر این ما به همراه گیره کارت شناسایی، طلق سینه و بند گردنی نیز عرضه می داریم. شما می توانید پک این محصولات را از ما خریداری نمایید.

گیره کارت شناسایی به صورت عمده و تکی از مجموعه ما قابل سفارش است. پس از سفارش این محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و می توانید از زمان دریافت آن با خبر شوید. گیره کارت شناسایی برای محکم کردن کارت بر روی لباس تعبیه شده است و بسیار مفید می باشد. گیره کارت شناسایی ضد خش بوده و دارای عمر طولانی است.

جنس فلز به کار رفته در گیره کارت شناسایی ضد زنگ بوده و دچار اکسیداسیون نمی شود. این محصول بسیار با دوام است و در بسیاری از موراد کاربرد دارد. شما با داشتن گیره کارت شناسایی دیگر نگران خراب شدن یا گم شدن کارت شناسایی خود در مکانی عمومی نخواهید شد.

تولید تخصصی کاور