کاور مشخصات کپسول آتش نشانی

کاور مشخصات کپسول آتش نشانی

کاور مشخصات کپسول آتش نشانی

کاور مشخصات کپسول آتش نشانی

یک کپسول آتش نشانی بایستی دارای کارت مشخصات باشد زیرا اطلاعات مهمی را به اطلاع بقیه می رساند. از این اطلاعات مهم می توان به ظرفیت کپسول آتش نشانی که نشان دهنده این است که چه زمانی باید کپسول را شارژ کنیم.

تقسیم بندی خاموش کننده های دستی آتش، فشار تخلیه سیلندر های آتش نشانی دستی، طول پرتاب، درصد تخلیه، مدت زمان تخلیه در کپسول آتش نشانی، مشخصات فنی خاموش کننده های آتش، مشخصات سر لوله پاشنده خاموش کننده های آتش و علائم و برچسب های خاموش کننده های آتش را دارا می باشد اشاره نمود.

لذا تولید کاور مشخصات کپسول آتش نشانی بسته به نیاز افراد افزایش یافت. از این رو حفظ و نگهداری این کارت به منزله حفظ خود کپسول آتش نشانی است. بنابراین باید از کاور مشخصات کپسول آتش نشانی مناسبی برای محقق کردن این امر استفاده کنیم، کاور مشخصات کپسول آتش نشانی که ضد حریق باشد زیرا در مواقع آتش سوزی، احتمال تهدید کارت توسط آتش وجود دارد.

ضد آب باشد زیرا کارت مشخصات کپسول آتش نشانی نباید خیس شود زیرا از بین می رود، در برابر ضربه مقاوم باشد و نشکند و لبه های آن تیز نباشد که هنگام استفاده دست افراد را نَبُرَّد.

این ها مثال هایی از یک کاور مشخصات کپسول آتش نشانی بود که همه و همه در کاور مشخصات کپسول آتش نشانی شرکت ما پیدا می شود و شما می توانید با مراجعه به سایت ما، انواع کاور مشخصات کپسول آتش نشانی را مشاهده و با توجه به اندازه کارت کپسول آتش نشانی خود. کاور آن را در تیراژ بالا و به صورت تکی، سفارش دهید.

خرید کاور مشخصات کپسول

محصول کاور مشخصات کپسول آتش نشانی شرکت ما با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه و کم ترین زمان، تولید به دست شما مشتریان عزیز می رسد. محصولات مجموعه ما از جمله کاور مشخصات کپسول آتش نشانی، در تمامی فروشگاه های مربوط درحوزه کاور مشخصات کپسول آتش نشانی در سراسر کشور قابل خرید می باشد.

کاور مشخصات کپسول آتش نشانی برای انواع و اقسام کپسول های آتش نشانی با انواع کارت مشخصات آن ها در هر تیراژی که مد نظر شما مشتریان عزیز باشد قابل سفارش است. شرکت ما سالیان سال است که به تولید کاور مشخصات کپسول آتش نشانی پرداخته و توانسته جایگاه خوبی در رقابت با دیگر شرکت ها کسب نماید.

از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که کاور مشخصات کپسول آتش نشانی خود را به راحت ترین روش ممکن و با مراجعه به سایت ما، با کم ترین هزینه و زمان و با بالا ترین کیفیت ممکن در بازار، سفارش و خریداری نمایید.

تولید تخصصی کاور