گیره طلق سینه

گیره طلق سینه

گیره طلق سینه

گیره طلق سینه

گیره طلق سینه از جمله گیره هایی می باشد که بسیار برای افراد مفید است. گیره طلق سینه در بسیاری از موارد کاربرد دارد. گیره طلق سینه از دو جنس پلاستیک و فلز ساخته می شود. همچنین این گیره از رنگ ها و مدل های مختلف ساخته می شود.

مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان طلق سینه و گیره طلق سینه می باشد. این گیره ضد زنگ بوده و به راحتی به لباس شما متصل می شود. در بعضی از مکان های عمومی نیاز به وصل کردن کارت شناسایی می باشد که شما می توانید با استفاده از گیره طلق سینه ما آن را به راحتی به لباس یا بند گردنی خود نصب نمایید.

گیره طلق سینه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی قابل سفارش است که بر اساس سلیقه شما قابل انتخاب می باشد. گیره طلق سینه می تواند بدون حرکت به کارت شما بچسبد. قیمت گیره طلق سینه در مجموعه ما بسیار به صرفه است و شما هر تعداد و رنگی که لازم دارید را می توانید سفارش دهید. بسته به اندازه کارت تان، سایز گیره طلق سینه متغیر است.

شما می توانید هر سایزی که لازم دارید را سفارش دهید. بعد از سفارش گیره طلق سینه اگر گیره شما دچار مشکلات جانبی بود، توسط همکاران ما پیگیری و تعویض می شود. بنابراین شما با اعتماد به ما کالایی با اصالت را با خیال راحت خریداری می کنید.

عرضه کاور و گیره سینه

علاوه بر گیره به همراه گیره طلق سینه، طلق سینه و بند گردنی نیز عرضه می داریم. شما می توانید پک این محصولات را از ما خریداری نمایید. گیره طلق سینه به صورت عمده و تکی از مجموعه ما قابل سفارش است. پس از سفارش این محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و می توانید از زمان دریافت آن با خبر شوید.

گیره طلق سینه برای محکم کردن کارت بر روی لباس قرار شده است و بسیار مفید و ضروری می باشد. گیره طلق سینه ضد خش بوده و دارای عمر طولانی است. جنس فلز به کار رفته در گیره طلق سینه دچار اکسیداسیون نمی شود. این محصول بسیار با دوام است و در بسیاری از موراد کاربرد دارد.

شما با داشتن گیره طلق سینه دیگر نگران خراب شدن یا گم شدن کارت شناسایی خود در مکانی عمومی نخواهید شد. با سفارش از ما دیگر نگران استقادع از کارت خود در مکان های رسمی نباشی. شما می توانید پک این محصول را با رنگ ست دلخواه سفارش دهید.

تولید تخصصی کاور