هولدر کارت شناسایی

هولدر کارت شناسایی

هولدر کارت شناسایی

هولدر کارت شناسایی

هولدر کارت شناسایی با نام هایی از قبیل طلق، نگهدارنده و یا کاور کارت شناسایی نیز شناخته می شود و بسیار کاربرد دارد. کارت هایی از قبیل کارت شناسایی برای بعضی از نهاد ها طراحی می شود که اهمیت بسیار زیادی دارد. هولدر کارت شناسایی از پلاستیک شفافی تولید می شود که باعث نمایان شدن بهتر کار شما می شود.

علاوه بر آن کارت شناسایی شما درون هولدر کارت شناسایی عمر طولانی تری دارد و بهتر می توان از آن مراقبت کرد. مرکز تولیدی ما، هولدر کارت شناسایی را برای نیاز شما عزیزان عرضه می دارد. مجموعه تولیدی ما افزون بر هولدر کارت شناسایی، دارای گیره هولدر و بند نیز می باشد. رنگ گیره و بند ها کاملا انتخابی بوده و می توانید رنگ پس زمینه هولدر کارت شناسایی خود را نیز بر اساس سلیقه تان انتخاب کنید.

در مجموعه ما انواع هولدر کارت شناسایی ها با اندازه ها و رنگ های متنوع قابل ارائه می باشد. شما می توانید به هر تعداد که می خواهید سفارش دهید. اگر بخواهید در مکان های رسمی از کارت شناسایی استفاده کنید، این کارت بایستی برای مدت طولانی به شما وصل باشد.

لذا لازم است آن را درون یک هولدر کارت شناسایی قرار دهید تا بتوانید توسط یک گیره و بند رنگی و محکم آن را به گردن خود بیاندازید. مجموعه ما دارای این هولدر کارت شناسایی ها بوده و علاوه بر این می توانید آن را همراه با گیره و بند رنگی سفارش دهید.

گیره های هولدر کارت

گیره ها ی قابل نصب بر روی هولدر ها در مجموعه ما از تنوع زیادی برخوردار است و همراه با هولدر کارت شناسایی قابل سفارش می باشد. قیمت ویژه ما در این مجموعه در کنار کیفیتی عالی باعث شده بسیاری از کاربران و مشتریان، جا کارتی خود را از ما تهیه کنند.

علاوه بر این، هولدر کارت شناسایی با نام هایی از قبیل هولدر، کاور کارت و نگهدارنده کارت نیز شناسایی می شود. شما می توانید این هولدر کارت شناسایی را به هر مکان که می خواهید حمل کنید و از کارت شناسایی خود نگهداری کنید. هولدر کارت شناسایی در مجموعه ما با کیفیت اصلی قابل سفارش است و دارای پک های رنگی می باشد.

از دیگر مزیت های هولدر کارت شناسایی ما، این است که دارای تنوع ظاهری و رنگی می باشد. هولدر کارت شناسایی بصورت آسان به یک گیره به بند رنگی شما متصل می شود و مانع از افتادن کارت شما می شود. شما می توانید با بهترین کیفیت هولدر کارت شناسایی را از ما تهیه کنید.

تولید تخصصی کاور