گیره آویز گردن

گیره آویز گردن

گیره آویز گردن

گیره آویز گردن

در بعضی از مکان های رسمی و عمومی شاید لازم باشد شما از کارت شناسایی استفاده کنید. برا این کار فقط کافیست طلق سنه ای تهیه کنید تا کارت شناسایی خود را درون آن قرار دهید.

طلق سینه از پلاستیکی ساخته شده که مانع از عبور گرد و غبار و کثیف شدن کارت شما می شود. شما می توانید این کارت را توسط گیره آویز گردن به لباس خود یا بند گردنی نصب نمایید.

مجموعه ما دارای انواع سایز و رنگ گیره آویز گردن می باشد که به راحتی از طریق سامانه قابل سفارش است. گیره آویز گردن کلیپسی بوده و به صورت محکم به لباس شما متصب می شود. گیره آویز گردن به شما کمک می کند کاور را به بند وصل کنید که این کار سبب استفاده آسان تر از کارت شناسایی تان شده و مانع از گم شدن آن می شود.

گیره آویز گردن در انواع رنگ های جذاب و سایز ها در مجموعه ما قابل عرضه می باشد. گیره آویز گردن کلیپسی است لذا بصورت کامل به کارت مورد نظر وصل می گردد. گیره آویز گردن قابل فروش توسط ما بسیار محکم و کاربردی بوده و به هیچ عنوان از کارت شما جدا نمی گردد. گیره آویز گردن در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی قابل سفارش است که بر اساس سلیقه شما انتخاب می شود.

گیره آویز گردن می تواند بدون حرکت به کارت شما بچسبد و کاملا محکم است. هزینه گیره آویز گردن در مجموعه ما بسیار به صرفه و ارزان است و شما هر تعداد و رنگی که لازم دارید را می توانید سفارش دهید. بسته به طول و عرض کارت تان، سایز گیره آویز گردن متغیر است. تمامی این سایزها بسته به نیاز شما قابل سفارش است.

سفارش گیره بند دار

بعد از سفارش گیره بند دار، اگر گیره شما دچار مشکلات جانبی بود، توسط همکاران ما پیگیری و تعویض می گردد. بنابراین شما با اعتماد به ما کالایی با اصالت را با خیال راحت خریداری می کنید. افزون بر این ما به همراه گیره بند دار، طلق سینه و بند گردنی نیز عرضه می داریم. شما می توانید پک این محصولات را از ما خریداری نمایید.

گیره آویز گردن به صورت عمده و تکی از مجموعه ما قابل خریداری است. پس از سفارش این محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. گیره آویز گردن ضد خش بوده و دارای عمر طولانی است. جنس فلز به کار رفته در گیره آویز گردن ضد زنگ است و دچار اکسیداسیون نمی شود.

تولید تخصصی کاور