گیره بند دار

گیره بند دار

گیره بند دار

گیره بند دار

گیره بند دار از لوازم پر کاربرد به شمار می رود. این گیره برای وصل نمودن کارت به لباس بسیار مناسب است. رنگ گیره بند دار بسیار منوع است و با توجه به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید.

گیره بند دار توسط مجموعه ما از طریق سایت قابل سفارش می باشد. شما می توانید این محصول کاربردی را به صورت پک خریداری کنید. گیره بند دار توسط یک بند به کار می رود که می توان کارت شناسایی را توسط آن به بند متصل نمود و دیگر نگران گم شدن کارت نشوید.

گیره بند دار را می توانید به صورت پک از ما خریداری کنید. گیره بند دار به شما کمک می کند کاور را به بند وصل کنید که این کار سبب استفاده ساده تر از کارت و مانع از گم شدن آن می شود.

گیره بند دار در انواع رنگ های جذاب و سایز ها در مجموعه ما قابل عرضه می باشد. گیره بند دار کلیپسی بوده لذا بصورت کامل به کارت مورد نظر وصل می گردد. گیره بند دار ارائه شده توسط ما بسیار محکم و کاربردی بوده و به هیچ عنوان از کارت شما جدا نمی گردد.

این گیره در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی قابل سفارش است که بر اساس سلیقه شما انتخاب می شود. گیره بند دار می تواند بدون حرکت به کارت شما بچسبد و کاملا محکم است.

سفارش گیره بند دار

هزینه این کالا در مجموعه ما بسیار به صرفه است و شما هر تعداد و رنگی که لازم دارید را می توانید سفارش دهید. بسته به طول و عرض کارت تان، سایز گیره بند دار متغیر است. تمامی این سایز ها بسته به نیاز شما قابل سفارش است.

پس از سفارش گیره بند دار، اگر گیره شما دچار مشکلات جانبی بود، توسط همکاران ما پیگیری و تعویض می شود. لذا شما با اعتماد به ما کالایی با اصالت را با خیال راحت خریداری می کنید. علاوه بر این ما به همراه گیره بند دار، طلق سینه و بند گردنی نیز عرضه می داریم.

شما می توانید پک این محصولات را از ما خریداری نمایید. گیره بند دار به صورت عمده و تکی از مجموعه ما قابل سفارش است. پس از سفارش این محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. گیره بند دار ضد خش بوده و دارای عمر طولانی است. جنس فلز به کار رفته در گیره بند دار ضد زنگ بوده و دچار اکسیداسیون نمی شود.

تولید تخصصی کاور